En iyi gangnam style versiyonu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En iyi gangnam style versiyonu
17
●
1.069
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
En iyi gangnam style versiyonu
1
2
30-09-2012, 11:22:20
#1
aziza
1.58 - 2.10 arasına gülmekten karnım ağrıdı
http://www.youtube.com/watch?v=4Q69l...&feature=share
30-09-2012, 11:25:56
#2
BHCoder
Üyeliği durduruldu
1.58 - 2.10 arasında yöresel oyun oynanıyor, buna mı gülmekten karnınız ağrıdı
30-09-2012, 11:32:51
#3
Wolverine
Üyeliği durduruldu
BHCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.58 - 2.10 arasında yöresel oyun oynanıyor, buna mı gülmekten karnınız ağrıdı
4.dk'lık video da 10 sn'yelik bölümemi takıldın?
30-09-2012, 11:39:36
#4
utku1
BHCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.58 - 2.10 arasında yöresel oyun oynanıyor, buna mı gülmekten karnınız ağrıdı
Müzik ile montaj yapılınca yöresel oyunluktan çıkmış.
Evet buna gülmekten karnımız ağırdı.
Bir konu da bir yere çekilmese şaşıracağım.
30-09-2012, 11:49:31
#5
dahi
güzel kombinasyon olmuş (:
30-09-2012, 11:51:12
#6
SanTieG0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Güzelmiş
30-09-2012, 11:52:54
#7
JustRulz
BHCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.58 - 2.10 arasında yöresel oyun oynanıyor, buna mı gülmekten karnınız ağrıdı
hea
30-09-2012, 11:59:03
#8
LordHaseky
BHCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.58 - 2.10 arasında yöresel oyun oynanıyor, buna mı gülmekten karnınız ağrıdı
Evet buna çok güldük ?
30-09-2012, 12:25:47
#9
aziza
evet o kısma çok güldüm çok hoşuma gitti müzikle farklı bi uyum olmuş
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler