• 27-09-2012, 11:10:14
    #10
    Hayır değil dostum, 2010 anayasa değişikliği ile seyahat hürriyeti engellenemez denildi. Borcun vs olsa bile yurt dışına çıkabilirsin.
  • 27-09-2012, 11:17:17
    #11
    Üyeliği durduruldu
    canercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır değil dostum, 2010 anayasa değişikliği ile seyahat hürriyeti engellenemez denildi. Borcun vs olsa bile yurt dışına çıkabilirsin.
    Hmm bu sevindirici.
  • 27-09-2012, 14:39:51
    #12
    Vergi borcunun meblası yüksekse sorun olabilir ama asgari ücretin bilmem kaçının altındakiler için yakalama falan çıkmıyor. ama şirketten bahsediyorsun muhtemelen vergisi yüksektir.borcunu ödemesse vergi dairesi en yakın icra tetkik hakimliğine yazı yazar x adlı kişinin şu kadar borcu var ödeyene kadar mal bildirim formu taksitlendirme yapsın vs diye mahkemeye yazar mahkeme savcılığa gönderir kayda girer oturduğu adrese göre emniyet yada jandarmaya yazar kolluk kuvveti şahsı araştırır bulduğunda mal beyan forumu düzenler ya da borcunu ödediyse makbuzu temin eder savcılığa gönderir savcılıkta tekrar mahkemeye infaz edildi diye gönderir.
    senin akrabanın yapacağı iş en yakın vergi dairesine gidip bilgi almak icra tetkik hakimliğine yazı yazıldımı yazılmadımı eğer yazıldıysa adliyeye gidip savcılık ilamat infaz bürosundan adına hapsen tazyik kararı çıkıp çıkmadığını öğrenecek çıktıysa bile borcumu kabul ediyorum taksitlendirme istiyorum ödeme yapacağım gibisinden mal beyanında belirtirse iyi olur...
  • 27-09-2012, 14:44:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi borcunun meblası yüksekse sorun olabilir ama asgari ücretin bilmem kaçının altındakiler için yakalama falan çıkmıyor. ama şirketten bahsediyorsun muhtemelen vergisi yüksektir.borcunu ödemesse vergi dairesi en yakın icra tetkik hakimliğine yazı yazar x adlı kişinin şu kadar borcu var ödeyene kadar mal bildirim formu taksitlendirme yapsın vs diye mahkemeye yazar mahkeme savcılığa gönderir kayda girer oturduğu adrese göre emniyet yada jandarmaya yazar kolluk kuvveti şahsı araştırır bulduğunda mal beyan forumu düzenler ya da borcunu ödediyse makbuzu temin eder savcılığa gönderir savcılıkta tekrar mahkemeye infaz edildi diye gönderir.
    senin akrabanın yapacağı iş en yakın vergi dairesine gidip bilgi almak icra tetkik hakimliğine yazı yazıldımı yazılmadımı eğer yazıldıysa adliyeye gidip savcılık ilamat infaz bürosundan adına hapsen tazyik kararı çıkıp çıkmadığını öğrenecek çıktıysa bile borcumu kabul ediyorum taksitlendirme istiyorum ödeme yapacağım gibisinden mal beyanında belirtirse iyi olur...

    Hocam şirket derken ufak bir iş yeri var ve vergi borcu o kadar yüksek değil bende araştırdım ama sanırım borc durumları sanırım yurtdışına cıkmaya engel değil mebla 4-5bin lira anca.
  • 27-09-2012, 15:03:49
    #14
    söylediklerimi yaparsa karlı çıkar
    1-vergi dairesine gidecek
    2-vergi dairesinden verilecek cevaba göre adliyeye icra ceza mahkemelerine gidecek sorup öğrenecek mal beyanında bulunmak çok zahmetli bi iş değil yani
  • 27-09-2012, 15:07:41
    #15
    Üyeliği durduruldu
    underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    söylediklerimi yaparsa karlı çıkar
    1-vergi dairesine gidecek
    2-vergi dairesinden verilecek cevaba göre adliyeye icra ceza mahkemelerine gidecek sorup öğrenecek mal beyanında bulunmak çok zahmetli bi iş değil yani

    Çok teşekkürler hocam.
  • 27-09-2012, 16:40:39
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Vergi dairesine gidip borcunu taksitlendirsin(yapılandırsın). O zaman bi sorun çıkmaz..
  • 27-09-2012, 16:47:31
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi dairesine gidip borcunu taksitlendirsin(yapılandırsın). O zaman bi sorun çıkmaz..

    Tamam hocam söyleyeceğim bir de gidip konussun vergi dairesiyle ne diyecekler belki taksitlendirmeyede gerek yoktur.
  • 27-09-2012, 18:09:33
    #18
    hepsini ödemeyecekse tek çırpıda mecbur taksitlendirecek.sonucu buraya yaz