• 25-09-2012, 20:24:50
    #1
    Ziraat bankasından nasıl açabilirim arkadaşlar. Yapı kredi de internetten açabiliyorduk sanırım ama ziraatte bulamadım öyle bir şey.
  • 25-09-2012, 20:31:41
    #2
    Dostum ziraatte yapman icin subeye gitmen gerek, bir suru anlasma yapiyorsun internetten acmiyorlar
  • 25-09-2012, 20:38:27
    #3
    şubeye gidiyorsunuz size bir internet şifresi formu doldurtuyorlar sonra verilen geçici şifre ile internete giriş yapıyorsunuz yeni şifre girmenizi istiyorlar.

    sonrada cep telefonuza gelen onay kodu ve şifrenizle internet hesabınız kullanamay başlıyorsunuz.
  • 25-09-2012, 20:38:54
    #4
    aynen.. ziraat bankasında şubeye gideceksin.. şifreni filan kaybedersen yine şubeye gideceksin.. işlerin en ağır işlediği dandik bankalardan.. gerçi bankanın iyisi mi olur hepsi dandik.. banka dedin mi alayını....
  • 25-09-2012, 23:05:26
    #5
    sağolun arkadaşlar.