ben: Olum kapıda görevli var kesin bizim gibi iki sapı içeri almaz.
o: Ne olacak bilader en azından şansımızı deneyelim belki kafalarız herifi.
ben: Olum sen git sor o zaman ben burda bekliyorum hadi damlı mı alıyonuz içeri diye sorulmaz.
o: Sorulur sorulur bir b.k olmaz, sormadan öğrenemeyiz hadi git sen sor ben bir sigara yakayım.
İş yine başa düşmüştü, sinsi ve kendinden emin bir şekilde kapıda duran 1.95 boylarında, siyah paltolu izbandut gibi adamı karşımda görünce o kendine güven yerle bir oldu elbet.
Görevli: Buyur bilader ne vardı?
Ben: Hocam arkadaşla beraber içeri girip biraz eğlensek nasıl olurdu?(hala daha içeriye kızsız girelemeyeceği düşüncesindeyim)
Görevli:Girin tabi bilader içeride millet kopuyor, çok eğlenirsiniz. (o arada arkadaş sigarasını bitirmiş yanımda bitmişti)
Ben: Hocam bir sıkıntı yok yani içeri girebilir, eğlenebiliriz değil mi?
Görevli:Hadi kardeş sizi mi bekleyecem. (kapıyı o anda çoktan açmış idi)
Ben:Abi bak bizim yanımızda dam yok sonra bozuşmayalım senle.
Görevli:Kardeşim zaten siz ikiniz birbirinizin damı olmuşsunuz daha neyin kafasındasın sen, içerde pek kız yok zaten.
Ben: Hönk nasıl yani (arkadaşla gözgöze gelip olayı idrak etmiştik o anda)
Görevli:Gay bar kardeşim burası, bilmediğiniz etmediğiniz her yere ne atlıyorsunuz hadi uzayın bakalım.
o lafı duymamızla beraber, arkamıza bakmadan sokaktan çıkmamız bir oldu.
Arkadaş: Geçmişini ..... iki karı ayarlayacaz diye g.tümüzden oluyorduk senin yüzünden.
Ben: Ben mi dedim sana içeri girelim diye git güvenlikle konuş dedin, konuştuk işte, yine suçlu biz olduk.
Arkadaş: Yapacağın işi si... hadi eve dönüyoz , bir daha senle bir yere gelmem.
Ben:Çok da umrumdaydı gelmezsen gelme.
Arkadaş:Yarın küçükparka gidelim bari nasılsa yarın da tatil iki bira çakar kendimize geliriz.
Ben:Tamam kardeşim arabayı git getir de ben de şurdan üç beş boyoz alayım içim kazındı.
Edit: aynı yazıyı ekşi sözlük'de de yazdım ayştaynın biri ekşiden almış demesin

Edit 2: Bu konu eşcinseller hususunda en ufak bir küçümseme yapmak amacıyla açılmamış, heteroseksüel iki adamın olmaması gereken bir yerde olması durumunun mizahi açıdan dışa vurumudur.
)) sabah sabah iyi geldi bu anı ALLAH düşmanımın başına vermesin kötü durum