• 20-09-2012, 22:40:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


  • 20-09-2012, 23:20:10
    #2
    AlprTbk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Çok daha fazla parodileri çıkarılabilir aslında.
  • 21-09-2012, 00:19:57
    #3
    çok güldüm. ölecem birazdan.
  • 21-09-2012, 00:22:16
    #4
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güldüm. ölecem birazdan.
    Aslında ağlaanıcak halimize gülüyoruz. Tiplere baksanıza bi' hocam şer akıyor suratlarından.
  • 21-09-2012, 00:29:37
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t...s%C3%BCper+***

    edit: yıldızlı yerde l*n var
  • 21-09-2012, 00:50:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Okullar açılmadımı ya :S
  • 21-09-2012, 18:19:01
    #7
    Kupavolesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okullar açılmadımı ya :S
    hm uyku saatini geçirmişsin sanırım,sütünü ısıtayım mı yoksa sen soğuk mu içersin?
  • 21-09-2012, 18:38:33
    #8
    Regnos.com
    Kupavolesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okullar açılmadımı ya :S
    Okulların açılıp açılmadığınıda biz mi söylicez geç oldu sen yat sabah erken kalkcan.
  • 21-09-2012, 18:40:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Saçma sapan konular açılıyor bu aralar