• 21-09-2012, 19:00:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ircseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma sapan konular açılıyor bu aralar
    yorumun için sağol fakat burası off-topic kategorisi insanların biraz da gülmeye ihtiyacı var en azından biraz tebessüm et
  • 21-09-2012, 19:51:24
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gereksiz, saçma, anlamsız, kötü photoshop.
  • 21-09-2012, 20:01:45
    #12
    selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereksiz, saçma, anlamsız, kötü photoshop.
    Gayet de mantıklı.