• 18-09-2012, 09:40:20
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu adamlarla aynı ülkede yaşamaktan utanıyorum.
  • 18-09-2012, 09:55:09
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Yıl 2012...
  • 18-09-2012, 10:50:15
    #21
    Dizi zaten izleniyor böle şeyler yapmalarına gerek yok bence.
  • 18-09-2012, 11:07:26
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sosyolojik bir çalışma şart
  • 18-09-2012, 11:15:24
    #23
    aklıma tvnin yeni çıktığı sıralarda erol taş'ın kötü adam rolünde oynarken yediği dayak geldi, yıl olmuş 2012 halen aynı kuş beyinliler günümüzde mevcut, yazık.
  • 18-09-2012, 11:41:11
    #24
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl 2012...
    ve biz hâlâ...
  • 18-09-2012, 13:15:03
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu tür diziler insanları mafyalığa özendiriyor kimse kusura bakmasın. memleket ağır ağır takılan mafya ağızı yapan gerizekalılarla doldu. eğer bu tür dizilere izlersek yarın öbür gün ya kendi çocuğumuz birini öldürür yada gaza gelmiş başka biri çoluk çocuğumuzu öldürür. saygının sevginin esas alındığı diziler filmler bu ülkeyi geliştirir refaha kavuşturur.