interneti kesme düğmesine mi bastılar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
interneti kesme düğmesine mi bastılar
5
●
440
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
interneti kesme düğmesine mi bastılar
17-09-2012, 00:13:45
#1
highflyeer
bir saatte google a girmiyor ne olldu bu internete sizdede böylemi
17-09-2012, 00:14:53
#2
Egemen
Üyeliği durduruldu
bende sorun yok
17-09-2012, 00:15:03
#3
yigit1907
burası kadıköy burda düğme çalışmaz
şaka bi yana sorun yok
17-09-2012, 00:22:59
#4
corpixx
Sorun yok hocam
17-09-2012, 00:24:45
#5
CfStyle
Bende de durum aynı , çok yavaş şu an.
17-09-2012, 00:27:48
#6
teknomag
Üyeliği durduruldu
yavaşladı biraz ...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler