• 27-06-2006, 06:47:33
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Zaten ismi bagis,maddi durumu olanak saglayan herkezin katilmasi gerekli bir proje bu,maddi durumu uygun olmayan arkadaslarimizinda katilmak istemeleri bile yeter bence.
    elmasgünes: toplanan paranin nasil degerlendirilecegi konusunda ben bir fikir sunamiyorum iki arada bir derede kaliyorum sizler nasil isterseniz öyle olsun.
  • 27-06-2006, 15:32:19
    #47
    @usekes
    sözüm senin gibilere değil usekes bu gibi konularda hiç duyarlılık göstermeyenlere.seni kırdıysam özür dilerim
  • 27-06-2006, 18:09:35
    #48
    @elmasgunes: ÖM atamıyorum, posta kutun dolmuş
  • 28-06-2006, 00:37:34
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Skeleton adlı üyeden alıntı:
    @elmasgunes: ÖM atamıyorum, posta kutun dolmuş
    Kusura bakma Skeleton, birisi 3-5 tane ÖM gönderince dolmuş. Gönderdiğim ÖM'ye cevabını bekliyorum
  • 28-06-2006, 01:17:59
    #50
    Bağış için Skeleton'a teşekkürler

    Bağış yerleri konusunda görüşleri almaya devam ediyoruz.
  • 28-06-2006, 12:39:45
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Birkaç hatırlatma:
    Deniz Fenerine gönüllü olarak katılıp zaman zaman yapılan çalışmalarda görev alabiliyorsunuz.

    Deniz Feneri derneğine banka yoluyla,telefonda kredi kartından tahsil yoluyla (mail order) bağış yapabiliyorsunuz.

    Sitenize www.downtr.org adresinde mevcut olan 1001 çocuk 1001 dilek kampanyasını konu alan aşağı doğru kayan ve belirlenmiş sürede kendi kendine kaybolan swf reklamı koymak isterseniz kodları ve swf dosyasını verebilirim.

    Ayrıca Endonezya kampanyasının siren sesli swf dosyasıda mevcut.İsteyenlere onuda gönderebilirim.
  • 29-06-2006, 16:38:23
    #52
    Nigel'e bağış için teşekkür ederiz. Toplam bağış ve bağış tutarları ilk mesajda görülebilir.

    Görüşlerinizi belirtmeye devam ederseniz seviniriz.
  • 29-06-2006, 16:46:54
    #53
    Misafir
    paypal bilgilerini alabilirmiyim?
  • 29-06-2006, 17:13:23
    #54
    dizayn1st'e teşekkürler

    Destekleriniz sayesinde 1.000 YTL'yi aştık, çok teşekkürler. Yarın bağışları yapmayı düşünüyoruz. O yüzden destek vermek isteyen arkadaşların en geç yarına 14:00'a kadar iletişime geçmeleri iyi olur.

    Ayrıca 1001dilek'teki dilekleri tek tek inceliyorum. En uygunlarını foruma yazacağım.