• 14-09-2012, 15:06:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    At,Eşek,Damacanaya Tecavüz Edeni Duyduk..Ama Bunun Gibisini Ne Gördüm Ne Duydum....



    Bursa'da "bu kadar da olmaz" dedirten bir olay yaşandı. Bir kişi ördeğe tecavüz etti, ördeğin durumu ağır.

    Kaynak : http://www.internethaber.com/bursa-o...#ixzz26Re6GwN0



    Veee o ördek töreye kurban gidecek...

    http://www.internethaber.com/ordek-b...s--460692h.htm

    Video

    http://alkislarlayasiyorum.com/iceri...-ugrayan-ordek
  • 14-09-2012, 16:31:44
    #2
    Vay arkadaş , bunu yapan adam nasıl sokağa çıkacak merak ediyorum .

    Nasıl bir piskoljidir bu hayvana tecavüz etmek .
  • 14-09-2012, 16:52:41
    #3
    Ördek neredeyse TT olacak
  • 14-09-2012, 16:58:42
    #4
    türkiyeördeğineağlıyor
  • 14-09-2012, 17:04:19
    #5
    Çüş de az gelir söylenecek çok şey ama burada olmaz..
  • 14-09-2012, 17:18:46
    #6
    İnsanlık gülenlerle birlikte ölmüştür. Başımız saolsun.
  • 15-04-2016, 23:06:02
    #7
    Bunda gülünecek ne varda gülüyorsunuz merak ediyorum.Bunu yapan Ada'm belkide sizin eşinize,kızınıza göz dikecekti siz halen gülüyorsunuz.

    Bir insɑnın nɑsıl güldüğünden terbiyesini, neye güldüğünden ise zekâsını ve seviyesini ɑnlɑrsınız. -Mevlɑnɑ Celɑleddin-i Rumi
  • 15-04-2016, 23:24:58
    #8
    Hocam konuyu googlede ördek ararkenmi buldunuz
  • 15-04-2016, 23:33:11
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Acınacak hale geldi bu güzelim ülkem insanı

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi