Hesap Kartı ile ilgili bir sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hesap Kartı ile ilgili bir sorum var
0
●
293
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hesap Kartı ile ilgili bir sorum var
14-09-2012, 14:07:00
#1
DeterJan
Merhaba arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. normal hesap kartları ile hepsiburada veya sahibinden gibi yerlerde hesapta para varsa alış veriş yapabiliyormuyuz ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler