Ekşi'de enrty yazdığın yerde üst butonlarda htpp seçeneği var, kelimeyi seçerek ona tıklayıp linki gizliyorsun oraya. Uludağ'da da vardır öyle birşeyler bir kurcala.
Ekşi'de enrty yazdığın yerde üst butonlarda htpp seçeneği var, kelimeyi seçerek ona tıklayıp linki gizliyorsun oraya. Uludağ'da da vardır öyle birşeyler bir kurcala.
hocam baktım da www butonuna basıyorum, linki yapıştırınca direk link olarak ekliyor mesaja. yani kelimeye verilmiyor.
Hocam kelimeyi önce seçeceksin akabinde ''www'' seçeneğini tıklayıp linki yapıştır sonra tamama tıkla. Olması lazım ekşi'de o şekilde oluyor başka türlü olmaz. Modlara bir danış.
İşyerinde olmasam Team ile bağlanıp gösterirdim de malesef.
Hocam kelimeyi önce seçeceksin akabinde ''www'' seçeneğini tıklayıp linki yapıştır sonra tamama tıkla. Olması lazım ekşi'de o şekilde oluyor başka türlü olmaz. Modlara bir danış.
İşyerinde olmasam Team ile bağlanıp gösterirdim de malesef.
Hocam öyle yapıp tamama basınca http://www.link.comkelime şeklinde oluyor. Yani işe yaramıyor, üzerine basıyor.