Şimdiye kadar gördüğüm en güzel sahne - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şimdiye kadar gördüğüm en güzel sahne
10
●
746
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Şimdiye kadar gördüğüm en güzel sahne
1
2
07-09-2012, 23:32:48
#10
YusufSK
Üyeliği durduruldu
Filmi izlemeyenler izlesin bence gerçekten de çok çok iyi bir filmdi.
08-09-2012, 00:17:19
#11
delikurt55
Bir flimde ilkkez ağladım. Bide tam sevgilimle ayrıldığım gün izlemiştim. Not kesinlikle flim aşk flimi değildir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler