• 07-09-2012, 23:32:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Filmi izlemeyenler izlesin bence gerçekten de çok çok iyi bir filmdi.
  • 08-09-2012, 00:17:19
    #11
    Bir flimde ilkkez ağladım. Bide tam sevgilimle ayrıldığım gün izlemiştim. Not kesinlikle flim aşk flimi değildir.