• 05-09-2012, 15:19:20
    #1
    Arkadaşlar abim 15 nisan da evleniyor düğün yerini şimdiden tutmak istiyoruz önerebileceğiniz kır düğünü yada yemekli düğün yerleri var mı?
  • 05-09-2012, 15:53:12
    #2
    İzmirli değilim ama bir kaç defa geldim kış yaklaşmasa kırsal düğün yapın dicem daha iyi olurda kış yaklaşıyor
  • 05-09-2012, 16:07:32
    #3
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmirli değilim ama bir kaç defa geldim kış yaklaşmasa kırsal düğün yapın dicem daha iyi olurda kış yaklaşıyor
    15 nisan da sanırım hava birazda olsa ısınır kır düğünü iyi gider gibi
  • 05-09-2012, 16:09:50
    #4
    SmiLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 nisan da sanırım hava birazda olsa ısınır kır düğünü iyi gider gibi
    Bencede kır düğünü yapın ama nisan yağmurları diye birşey var
  • 05-09-2012, 16:24:19
    #5
    üstü kapanan kır düğünleri var ya o sorun olmaz
  • 05-09-2012, 17:14:50
    #6
    Bu sene gibi olursa yagmur sıkınıtı olabilir.Kuzenin sünnet düğünü inciraltında olmuştu güzel mekandı ama 3-4 yıl önceydi haliyli ismini falan hatırlamıyorum.Netten ufak bir araştırma yapsan az çok fikir sahibi olursun gibime geliyor.Şimdiden hayırlı olsun...
  • 05-09-2012, 17:15:48
    #7
    okank35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene gibi olursa yagmur sıkınıtı olabilir.Kuzenin sünnet düğünü inciraltında olmuştu güzel mekandı ama 3-4 yıl önceydi haliyli ismini falan hatırlamıyorum.Netten ufak bir araştırma yapsan az çok fikir sahibi olursun gibime geliyor.Şimdiden hayırlı olsun...
    pınarbaşında 2-3 yer bulduk görüşmeye gideceğiz bakalım.
  • 05-09-2012, 18:23:06
    #9
    Pınarbaşı = Düğün salonları

    Ama geç bile kalmışsınız kuzenim 17 ağustosta evlenicek 2 3 yerde boş yer kalmıştı nisan ayı dolmuş olabilir.Bu arada beyaz inci düğün salonunu direk es geçin