KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmirli değilim ama bir kaç defa geldim kış yaklaşmasa kırsal düğün yapın dicem daha iyi olurda kış yaklaşıyor
15 nisan da sanırım hava birazda olsa ısınır kır düğünü iyi gider gibi