• 31-08-2012, 12:13:40
    #28
    filimi ilk çıktıgı gün izledim Çok güzeldi tavsiye ederim
  • 31-08-2012, 12:32:43
    #29
    İnternetten izlemeyin sinemada izlemek harika oluyor savaş sahneleri falan dehşet
  • 12-10-2012, 02:21:20
    #30
    Filme bazı yorumlar gelmiş, daha iyi aksiyon olabilirdi, kurgu işlemesinde aksaklıklar vardı falan demişler

    O kadar ünlü bir araya gelmiş, film boyunca soğan kesseler bile oturur izlerim.
  • 12-10-2012, 03:40:06
    #31
    klasik aksiyon filmi, çoğu kişide kadrosu için izliyor. Senaryo yok gibi birşey filmde. Güzel bir senaryoyla daha taktiksel aksiyon yapsalarmış keşke.
    Diyaloglarda vasat geldi bana.


    Filminde Chuck Norris'i görünce kahkahayı bastım.
    İzleyemeyen birşey kaybetmez.
  • 12-10-2012, 16:57:31
    #32
    sinemada izledim ilk filme göre daha güzeldi. Jason statham ve sylvester stallone atışmaları komikti ve Chuck Nurris'le tanıştıkları sahne de ayrı bir komediydi