klasik aksiyon filmi, çoğu kişide kadrosu için izliyor. Senaryo yok gibi birşey filmde. Güzel bir senaryoyla daha taktiksel aksiyon yapsalarmış keşke.
Diyaloglarda vasat geldi bana.


Filminde Chuck Norris'i görünce kahkahayı bastım.
İzleyemeyen birşey kaybetmez.