• 29-08-2012, 02:36:49
    #46
    LucaToni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç yolum düşcek gibi değil ama gelirsem sana bir pm atsam,manita ayarlarmısın
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben gelim mi kanki xd

    abaza mod on
    yolunuz düşerse mutlaka gelin misafir edelim
  • 29-08-2012, 02:41:39
    #47
    Üyeliği durduruldu
    SmiLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yolunuz düşerse mutlaka gelin misafir edelim
    üniversite için düşündüğüm şehirlerden bi tanesi hocam
  • 29-08-2012, 02:44:31
    #48
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversite için düşündüğüm şehirlerden bi tanesi hocam
    İzmir candır can, İzmir halkı öğrencilerimizi ve askerlerimizi çok sever
  • 29-08-2012, 03:33:16
    #49
    Yoldan geçen bir kızla pat diye nasıl tanışabilirsin hocam yapma Allah aşkına Kıvanç Tatlıtuğ olsan karşındaki kız da Adriana Lima tipinde bir İzmirli bile olsa daha önce hiç konuşmadığın birisiyle çat diye konuşup ayarlama ihtimalin çok düşüktür. -kızın kafası güzel değilse ya da istediğin tarzda normal bir kız değilse.
  • 29-08-2012, 10:29:49
    #50
    LucaToni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar şuan şu satırları yazarken çok sevdiğim büyük bir şarkıcı olan Ahmet Kaya'nın sayesinde yazıyorum.Onun şarkıları sayesinde içimi döküyorum.

    Aylardır hatta yıllardır aradığım aşkı bulamadım yaşım 20.Hiç bir şekilde tam istediğim karşı cinsimi bulamadım.Ne yaptıysam olmadı.Çıktım başaramadım.Yolda geçiyorum binlerce kız görüyorum,gözgöze geliyoruz fakat bir hareket yapamıyorum.

    Hiç bir zaman gözgöze geldiğim bir kıza ilgi gösterip ona karşı duygularımı dökemedim.Hiç bir zaman başaramadım.

    Bu korkuyu yenemedim arkadaşlarım ne kadar da 'git konuş,hayatın sonu değil' deseler de ben bunu yenemedim.Bir türlü güzel bir kıza yolda gördüğüm kıza,içimi dökemedim.Bunda ne yapmam gerekiyor nasıl yenerim?

    Ben çıkmak için gönül eğlendirmek için birini aramıyorum arkadaşlar.Seveceğim bir insan arıyorum,fakat sevebileceğim tarzda gördüğüm kızlara nasıl içimi dökeceğimi profesyonel olan abilerimizden yanıtlar bekliyorum?

    Merhaba kardeş,

    Sevebileceğin birini arıyorsan çok dikkat etmelisin sevebileceğin kişiyi iyi seçmelisin. Yolda birinden hoşlanırsan ilk soracağın soru bence ilk görüşte aşka inanırmısınız olmalıdır evet derse o zaman ben size aşık oldum dersin tamamende uysal karşılayabilir ben bu şekilde yapıyorum
  • 29-08-2012, 13:36:25
    #51
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoldan geçen bir kızla pat diye nasıl tanışabilirsin hocam yapma Allah aşkına Kıvanç Tatlıtuğ olsan karşındaki kız da Adriana Lima tipinde bir İzmirli bile olsa daha önce hiç konuşmadığın birisiyle çat diye konuşup ayarlama ihtimalin çok düşüktür. -kızın kafası güzel değilse ya da istediğin tarzda normal bir kız değilse.
    Haklısın da böyle manita ayarlayanları çok gördüm o yüzden

    Msevdaroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kardeş,

    Sevebileceğin birini arıyorsan çok dikkat etmelisin sevebileceğin kişiyi iyi seçmelisin. Yolda birinden hoşlanırsan ilk soracağın soru bence ilk görüşte aşka inanırmısınız olmalıdır evet derse o zaman ben size aşık oldum dersin tamamende uysal karşılayabilir ben bu şekilde yapıyorum
    Umarım bu sözü dedikten sonra tokatı suratıma yemem .Yersek de yiyelim ne olacak altı üstü bir tokat o da bayandan geliyor zaten ne kadar ağır olabilir ki
  • 29-08-2012, 13:39:15
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Biraz mantık yürütürsek yoldan geçen birine buna yapman mantıksız ve iddasına girerim kimse yapamaz.

    Kızlarla tanışmak çevre yapmak istersen tekirdağ da güzel cluplar var olmadı tekire gidersin. Orada kesin masana oturan olur yada oturduğun ve keyfine bakarsın aşk dediğin ufak bir şey değil onuda zamanla bulursun zaten dert etme sen şuan takılmana bak cafelere cluplara git sonra ortam yaparsın gidipte çoluk çocuk cafesine gitmede sonra caz yapmasınlar
  • 29-08-2012, 13:53:55
    #53
    filmizlevizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz mantık yürütürsek yoldan geçen birine buna yapman mantıksız ve iddasına girerim kimse yapamaz.

    Kızlarla tanışmak çevre yapmak istersen tekirdağ da güzel cluplar var olmadı tekire gidersin. Orada kesin masana oturan olur yada oturduğun ve keyfine bakarsın aşk dediğin ufak bir şey değil onuda zamanla bulursun zaten dert etme sen şuan takılmana bak cafelere cluplara git sonra ortam yaparsın gidipte çoluk çocuk cafesine gitmede sonra caz yapmasınlar
    Aslında müthiş fikir,tekira'yı gittim de fazla böyle manita dolaşan bir yer değil gibi geldi ya da ben 11 de gittiğim için böyle birşeyle karşılaştım
  • 29-08-2012, 14:01:14
    #54
    şu karı kız ayakları adamı ne kadar yoruyor arkadaş.
    burda biz herşeyi söyleriz sanada ,sonuçta herşey sende bitiyor be hocam ne desek boş valla.kısmetse olur yoksa allah büyüktür...