filmizlevizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz mantık yürütürsek yoldan geçen birine buna yapman mantıksız ve iddasına girerim kimse yapamaz.

Kızlarla tanışmak çevre yapmak istersen tekirdağ da güzel cluplar var olmadı tekire gidersin. Orada kesin masana oturan olur yada oturduğun ve keyfine bakarsın aşk dediğin ufak bir şey değil onuda zamanla bulursun zaten dert etme sen şuan takılmana bak cafelere cluplara git sonra ortam yaparsın gidipte çoluk çocuk cafesine gitmede sonra caz yapmasınlar
Aslında müthiş fikir,tekira'yı gittim de fazla böyle manita dolaşan bir yer değil gibi geldi ya da ben 11 de gittiğim için böyle birşeyle karşılaştım