• 27-08-2012, 13:57:57
    #1
    Linki pm ile göndericem şarkıda ne anlatmak istiyorlar onu sorucam.
  • 27-08-2012, 16:33:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tahmin ettigim Gurbetci TUrklerin almanca yaptığı şarkımı hocam. Baya bi hiti var
  • 27-08-2012, 16:36:24
    #3
    Sanırım senin dediğin değil hocam. Sido ve Bushido diye 2 rapçi var almanyada , bunların şarkısı ile ilgili sorucam.