• 26-08-2012, 15:01:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar, malum tercihler açıkladı ve ben hiç bir yere yerleşemedim. Şimdi ek tercihleri bekliyorum. 1993 doğumluyum ve normal şartlarda bu sene askere gitmem gerekiyor. Şimdi gelelim soruma, ek tercihler tahimini olarak ekim 15-20 arasında açıklanıyor. Askeri yoklamalar da ekim 31 de bitiyor. Şimdi ben ek tercih sonuçlarında da bir yere yerleşemezsem tecil ettireceğim. O yüzden ek tercihler açıklanana kadar beklemek istiyorum. Eğer tercihler açıklanırsa ve bende kazanırsam o tarihler tamda yoklamaların bitişine denk geliyor, okul o dönemde hemen tecil eder mi ? Bana bir sıkıntı yaşatır mı ?

    Bu konuda önerileriniz nelerdir. Acaba gidip askeri şubeye sorayım mı ?
  • 27-08-2012, 23:15:05
    #2
    hocam hertürlü senin yoklama yapman gerekiyor üniversite seni tecil eder ancak yoklamaya katılmak zorundasın