R10 üyelerinin aralarında sohbet kurabileceği odamız bugünden itibaren hizmete açılmıştır. Odamızda kesintisiz 7/24 sohbet, muhabbet kurabilirsiniz. İleriki günlerde oda üzerinden çok çeşitli organizasyonlar (tavla ve okey) yapacağız. Ne duruyorsunuz, haydi kayfeye
Not : Sizden ricam, odaya üye olurken R10 nickinizle üye olun.
R10 CAFE