• 24-08-2012, 17:44:07
    #1
    R10 üyelerinin aralarında sohbet kurabileceği odamız bugünden itibaren hizmete açılmıştır. Odamızda kesintisiz 7/24 sohbet, muhabbet kurabilirsiniz. İleriki günlerde oda üzerinden çok çeşitli organizasyonlar (tavla ve okey) yapacağız. Ne duruyorsunuz, haydi kayfeye

    Not : Sizden ricam, odaya üye olurken R10 nickinizle üye olun.

    R10 CAFE


  • 24-08-2012, 18:59:41
    #2
    Selamlar, merak ettim şimdi hocam bakayım
  • 24-08-2012, 19:06:19
    #3
    Arkadaşlar katılım az ben 100-200 kişi bekliyordum şuan 2 kişi sohbet ediyoruz Bedavaya da bu kadar oluyor.
  • 24-08-2012, 19:23:08
    #4
    Gayet güzel sohbet oluyor.
  • 24-08-2012, 19:27:15
    #5
    benım nıckı kabul etmedı
  • 24-08-2012, 19:29:38
    #6
    gayet hoş sohbet oluyor
  • 24-08-2012, 21:36:31
    #7
    Kimse yok