Arkadaşlar bildiğiniz üzre ben Tayland'da yaşıyorum ve burada hisse başına geçen sene 100$'dı. Bu sene de tahminen o civarda olur ama değişirse haber veririm yine buradan.
Bu konuyu r10'da geçen sene açmıştım yine aynı konudan devam etmek isterdim ama malum konular vs hep gitti. Ben geçen sene bu etkinliği başlatmıştım:
http://www.webmastersitesi.com/sohbe...me-firsati.htm
http://forum.iyinet.com/soz-sende/18...e-firsati.html
GEÇEN SENEKİ KURBANLAR GAZETEYE BİLE ÇIKTI.
http://www.webmastersitesi.com/gunde...bile-cikti.htm
Kurbanları ben kesiyorum genel olarak arkadaşlar ve size tek tek kurbanınızın kesiliş videosunu yolluyorum. Sizin adınız okunuyor ve kurban kesiliyor. Gözlerinizle görüyorsunuz yani.
Yani parası olan arkadaşlar yine Türkiye'de kesmeye çalışsınlar elleri o kurban kanına değsin. Ama oluyor bazı kardeşlerimiz çok kestirmek istiyor ama parası yetmiyor içinde bi burukluk oluyor. Yada yurtdışındaki muhtaç yerlere kurban göndermek istiyor vs bizde buna bir aracılık yapıyoruz. Ben bunu yaklaşık 8 yıldır yapıyorum arkadaşlar ama daha önceden hiç aklıma forumlardan bunu duyurmak gelmemişti. Geçen sene yaptık güzel oldu. İnşallah bu senede yapıcaz. Hatta bazı arkadaşlar hem Türkiyede hem burada kestirdiler. Allah hayırlarını kabul etsin. İnşallah bu sene de buradaki fakir müslümanlara bir nebze faydamız dokunur.
Kendiniz yada aile bireyleriniz adına. Çocuklarınızın vs akika, adak kurbanları vs için. Yada bazı mübarek arkadaşlar kendi adını bile vermiyor. Efendimiz sav adına kestiriyorlar. Size kalmış yani.
Geçen sene hisse fiyatı 100$'dan aldık bu senede inşallah değişmez o civarda kalır. Kurban vermeyi düşünenler bana PM ile yada enisvoip@gmail.com dan yada 0066830337580 cep numaramdan ulaşabilirler.