• 20-08-2012, 01:55:32
    #1
    merhaba , daha yeni bir haber aldım kahroldum adeta. kız arkadaşımın amcasının alacağı varmış alacağını isteyince toplanıp para vermemek için yazık adamcağızı dövmüşler. Gözünü kaybetmiş göremiyecekmiş piskolojik bir kirize girmesinden korkuluyar Çalışamıyacakta artık çocuklar ziyan zebil

    Nasıl bir dünyada yaşıyor olmuşuzki 2 3 kuruş para için bir insanın bir ailenin hayatını karartıyolar ?

    Ne diyeyim Allah hepsinin belasını versin.
  • 20-08-2012, 02:01:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Zalimler İçin Yaşasın Cehennem !
  • 20-08-2012, 04:33:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun malesef böyle insanlarda var.
  • 20-08-2012, 09:26:16
    #4
    Zaten şu gruplaşmadan hep nefret etmişimdir. Inşallah mahkeme hepsine gösterir gruplaşmayı. Adam dövmeyi.