• 19-08-2012, 04:47:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    tayfun199 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalnız değilsin
    derken? Herşey anlamlı gelmeye başlıyor sanki. Gerçekten yazıyorum bunu.

    Konuyu açan arkadaş, ciddi mi yazdı yoksa şaka mı? Çünkü genelde ben çok fazla rüya görürüm ve hepsini hatırlayamam. Şiirin dize sayısını felan bile yazmışsınız. Gerçek değil heralde?
  • 19-08-2012, 04:51:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    tOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    derken? Herşey anlamlı gelmeye başlıyor sanki. Gerçekten yazıyorum bunu.

    Konuyu açan arkadaş, ciddi mi yazdı yoksa şaka mı? Çünkü genelde ben çok fazla rüya görürüm ve hepsini hatırlayamam. Şiirin dize sayısını felan bile yazmışsınız. Gerçek değil heralde?
    Hocam rüyalar 3 e ayrılıyor dinimizde. rahmani şeytani nefsani bilirsiniz. Genellikle rahmani olan rüyalar kendini hatırlatır ve bir amaç üzere olur. Bir kısmıda şeytani rüyadır ki bir adam peygamber efendimize gelerek rüyasını anlatmıştır rüyasında kafasının koptuğunu ve kafasını takip ettiğini söylemiştir peygamber efendimizin cevabı şudur "şeytanın seninle oynamasını halka anlatma"

    ayrıca görmediği rüyayı görmüş gibi anlatmakta dinde mesuliyet oluyor. bir hadiste böyle yapana mahşerde bir buğday tanesi verileceği ve bunu bağlaması isteneceği ona bu tür bir azab yapılacağı bildiriliyor.
  • 19-08-2012, 04:53:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    derken? Herşey anlamlı gelmeye başlıyor sanki. Gerçekten yazıyorum bunu.

    Konuyu açan arkadaş, ciddi mi yazdı yoksa şaka mı? Çünkü genelde ben çok fazla rüya görürüm ve hepsini hatırlayamam. Şiirin dize sayısını felan bile yazmışsınız. Gerçek değil heralde?
    Arkandakini tanıyor musun ?
  • 19-08-2012, 04:53:48
    #13
    tOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    derken? Herşey anlamlı gelmeye başlıyor sanki. Gerçekten yazıyorum bunu.

    Konuyu açan arkadaş, ciddi mi yazdı yoksa şaka mı? Çünkü genelde ben çok fazla rüya görürüm ve hepsini hatırlayamam. Şiirin dize sayısını felan bile yazmışsınız. Gerçek değil heralde?
    Şimdi usta olayı direk anlatıyorum. Benim normalde işim kurtarma arama falan değil. Ama rüyamda nedense bir kurtarma ekibindeyim. Bir yerde dağda göçük olduğu bi kişinin taşların altında kaldığı söyleniyor. Çıkarmaya gidiyoruz. Üzerinde pek bi taş yok ama alt tarafta bir sürü var. Neyse üzerindeki 2 taşı kaldırıyoruz asılıyoruz cesedi. Yüzünü hiç görmüyorum. Daha sonra sadece bir cüzdan var cebinde cüzdanı açıyorum bu kart vizit konulan yerde sadece bi kağıt var. Çıkartıp okuyorum bu şiir yazıyor kareli bir sayfada. Bunu alıyorum ben falan. Sonra 1-2 dakika daha sürüyor rüya o zaman göre yani gerçekte kaç dakka sürdü bilmiyorum ama işte kağıdı alıp arabaya gidene kadar. Neyse o üsre boyunca tekrar ediyorum şiiri ve elimde ki kağıda bakıyorum sürekli. ardından uyandım zaten bilgisayarım yatağın baş ucunda masa üstü ama masa yatağa doğru dönük klavye ve fare yatağın üstünde duruyor. Direk girip şiiri yazıyorum ondan sonra işte rüyayı anlatıyorum. Rüyayı da 3 yerde paylaştım bi facebook bi burası bide başka bi forumda. Az önce bir arkadaş meriç akın diye bi arkadaşının olduğunu ve mert isminde bi abisinin olduğunu bu abisinin Romanyaya gittiğini ve bi daha haber alınamadığını söylüyor. Daha da araştırıyorum.
  • 19-08-2012, 05:05:58
    #14
    wod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi usta olayı direk anlatıyorum. Benim normalde işim kurtarma arama falan değil. Ama rüyamda nedense bir kurtarma ekibindeyim. Bir yerde dağda göçük olduğu bi kişinin taşların altında kaldığı söyleniyor. Çıkarmaya gidiyoruz. Üzerinde pek bi taş yok ama alt tarafta bir sürü var. Neyse üzerindeki 2 taşı kaldırıyoruz asılıyoruz cesedi. Yüzünü hiç görmüyorum. Daha sonra sadece bir cüzdan var cebinde cüzdanı açıyorum bu kart vizit konulan yerde sadece bi kağıt var. Çıkartıp okuyorum bu şiir yazıyor kareli bir sayfada. Bunu alıyorum ben falan. Sonra 1-2 dakika daha sürüyor rüya o zaman göre yani gerçekte kaç dakka sürdü bilmiyorum ama işte kağıdı alıp arabaya gidene kadar. Neyse o üsre boyunca tekrar ediyorum şiiri ve elimde ki kağıda bakıyorum sürekli. ardından uyandım zaten bilgisayarım yatağın baş ucunda masa üstü ama masa yatağa doğru dönük klavye ve fare yatağın üstünde duruyor. Direk girip şiiri yazıyorum ondan sonra işte rüyayı anlatıyorum. Rüyayı da 3 yerde paylaştım bi facebook bi burası bide başka bi forumda. Az önce bir arkadaş meriç akın diye bi arkadaşının olduğunu ve mert isminde bi abisinin olduğunu bu abisinin Romanyaya gittiğini ve bi daha haber alınamadığını söylüyor. Daha da araştırıyorum.
    çok ilginç çook.
  • 19-08-2012, 06:00:29
    #15
    Alla alla olabilir ya rüyada herşey olabilirde işin enterasan kısmı şiir ne alakaysa

    Zaten rüyalarda çoguşey birbiriyle alakasız olur ama şiir uyumlu olmus
  • 19-08-2012, 06:04:43
    #16
    bi arkadaş da şiiri farklı şekilde yorumladı. Şiirde kanlı gömlekten bahsediyor. üzerinden taş geçerken yırtılan gömlek henüz kanlı olmaz o gömlek daha önceden kanlı olabilir. Bir de "Bir tek bugün ölmedim." diyor yani bu Mert Akın daha önce öldürülüp sonra kaza yada göçük her neyse bu süs verilmiş olabilir olay cinayet olabilir diyor. Benim aklımı da iyice karıştırdı :S
  • 19-08-2012, 06:09:36
    #17
    Hayır olsun bakalım
  • 19-08-2012, 06:29:31
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçek hayatınızda şiir ile uğraşıyor ya da çok okuyorsanız olağan bir durum hocam. Ama durum farklıysa bir anlamı vardır belkide.