wod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi usta olayı direk anlatıyorum. Benim normalde işim kurtarma arama falan değil. Ama rüyamda nedense bir kurtarma ekibindeyim. Bir yerde dağda göçük olduğu bi kişinin taşların altında kaldığı söyleniyor. Çıkarmaya gidiyoruz. Üzerinde pek bi taş yok ama alt tarafta bir sürü var. Neyse üzerindeki 2 taşı kaldırıyoruz asılıyoruz cesedi. Yüzünü hiç görmüyorum. Daha sonra sadece bir cüzdan var cebinde cüzdanı açıyorum bu kart vizit konulan yerde sadece bi kağıt var. Çıkartıp okuyorum bu şiir yazıyor kareli bir sayfada. Bunu alıyorum ben falan. Sonra 1-2 dakika daha sürüyor rüya o zaman göre yani gerçekte kaç dakka sürdü bilmiyorum ama işte kağıdı alıp arabaya gidene kadar. Neyse o üsre boyunca tekrar ediyorum şiiri ve elimde ki kağıda bakıyorum sürekli. ardından uyandım zaten bilgisayarım yatağın baş ucunda masa üstü ama masa yatağa doğru dönük klavye ve fare yatağın üstünde duruyor. Direk girip şiiri yazıyorum ondan sonra işte rüyayı anlatıyorum. Rüyayı da 3 yerde paylaştım bi facebook bi burası bide başka bi forumda. Az önce bir arkadaş meriç akın diye bi arkadaşının olduğunu ve mert isminde bi abisinin olduğunu bu abisinin Romanyaya gittiğini ve bi daha haber alınamadığını söylüyor. Daha da araştırıyorum.
çok ilginç çook.