Çok ilginç bir şey oldu. Rüyamda bir dağda kurtarma operasyonun katılıyorum. Bir göçük olmuş. Bir kişi hayatını kaybediyor. Onu çıkartıyoruz. Cebinden bir cüzdan cüzdan'dan bir kağıt çıkıyor. Çıkan kağıtta bir şiir yazıyor. Şiiri uykum boyunca tekrar ettim 04:05'te de uyandım. Hemen şiiri unutmadan yazdım. 2 kıtalık bir şiir ama enteresan olan bu şiiri hiç görmedim duymadım. Eğer ben uydurduysam bu şiiri rüyamda nasıl böyle bir kafiye redif yaptım, eğer bu şiiri başka biri yazmışsa nasıl bu kadar durumla alakalı. Şok içindeyim.
Taşlar geçti üstümden
Kanlı gömleğim yırtıldı
Bir kuş geçti gözümden
Aklım ona takıldı.
Taşlar geçti üstümden
Böyle ağır taş görmedim
Ben kadersiz Mert Akın
Bir tek bugün ölmedim.
Rüyamda aynen böyle yer alıyordu. Şiir 7 - 8 -7 -7 ölçüsüyle yazılmış. Bu şiir öyle rüyada rast gele yazılabilecek bir şey değil. Bu Mert Akın kim
Çok ilginç bir rüya gördüm
28
●1.989
- 19-08-2012, 04:36:57Üyeliği durdurulduHocam, dediğiniz doğru ise kesinlikle boş rüya değildir. Şehitlerin Allah katında tasarrufları vardır .Allah tealanın tabiriyle onlar ölü değillerdir. Sizin rüyanıza girmiş olabilir ki biliyorsunuz uyku da ruhumuz gerçekten oralarda dolaşır yani psikolojik bir şey değidlir.
- 19-08-2012, 04:42:46Valla hocam ne bu ismi duydum ne gördüm şiiride hiç görmedim. Googleda aratıyorum. hem ismi hem şiiri bir şey çıkmıyor. Bir arkadaş 17 ağustosa bağladı bi başkası şehitlere nedir ne değildir bilmiyorum. Araştırıyorum. İşin kötü tarafı birazda tırsıyorum.
- 19-08-2012, 04:43:24Üyeliği durdurulduŞuan evde tekim ve gerçekten korkuyorum, ciddiyim.
Rüya ise gerçekten ilginç. - 19-08-2012, 04:44:29Üyeliği durduruldupardon bu kısma dikkat etmemişim. bir şehitten böyle bir söz çıkmaz. diğer ihtimalleri bilemiyorum. Canınızı sıkmayın.wod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2012, 04:45:06Üyeliği durdurulduBende tekim şuan ve bende tırsıyorum yalnız değilsintOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2012, 04:45:10hocam 04:05 te uyandım rüyam boyunca şiiri tekrar ettiğimi hatırlıyorum. Belki sen uydurdun dersiniz ama bilgisayar baş ucumda sürekli açık durur arkadaşlarım da bilir hiç kapatmam bilgisayarı. kalkar kalkmaz ezberlemişim zaten direk yazdım. birebir aynı.HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle