Valla hocam ne bu ismi duydum ne gördüm şiiride hiç görmedim. Googleda aratıyorum. hem ismi hem şiiri bir şey çıkmıyor. Bir arkadaş 17 ağustosa bağladı bi başkası şehitlere nedir ne değildir bilmiyorum. Araştırıyorum. İşin kötü tarafı birazda tırsıyorum.