• 17-08-2012, 21:28:23
    #1
    Arkadaşlar dün bir arkadaş ürünü kargoya verdi bugün teslim alacaktım fakat hala kargo gelmemişti şimdi gönderi takibi bölümünden baktım 5-6 sıraları şubeye ulaşmış, kargo şubesi de uzak olduğu için tekrar gidemedim aradığım da ise yarında açığız dediler, acaba kesinlikle açık oluyorlar mı?
  • 17-08-2012, 21:30:10
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SmiLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar dün bir arkadaş ürünü kargoya verdi bugün teslim alacaktım fakat hala kargo gelmemişti şimdi gönderi takibi bölümünden baktım 5-6 sıraları şubeye ulaşmış, kargo şubesi de uzak olduğu için tekrar gidemedim aradığım da ise yarında açığız dediler, acaba kesinlikle açık oluyorlar mı?
    Öğlenden önce açık olabilir. Sabahtan ara sor.
  • 17-08-2012, 21:31:05
    #3
    Öğleden açık kargolar yarın.
  • 17-08-2012, 21:33:01
    #4
    Rorschach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğlenden önce açık olabilir. Sabahtan ara sor.
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğleden açık kargolar yarın.
    teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için, bugün aradım kadın aynen öyle dedi ürünümde çok acil inşallah açık olur.
  • 17-08-2012, 21:33:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    13:00 e kadar açık oluyor c.tesi bildiğim kadarıyla.
  • 17-08-2012, 22:16:17
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Saat 11.00 e kadar kargo alıyorlar.
    Saat 17.00 e kadarda gelen kargoların teslimi yapılıyor. Şubede 17.00 e kadar açık