• 11-08-2012, 18:08:56
    #1
    Film sitesi sahiplerine bir sorum olacak hangi reklam firmalarını kullanıyorsunuz ve tavsiye edersiniz ?
  • 14-08-2012, 18:41:20
    #2
    yokmu yardımcı olabilecek ?
  • 14-08-2012, 19:08:29
    #3
    ben reklamstore kullanıyorum.

    Verdigi fiyat iyi degil ama idare eder.
  • 14-08-2012, 19:28:50
    #4
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben reklamstore kullanıyorum.

    Verdigi fiyat iyi degil ama idare eder.
    adcash veya hızlıreklam denedinizmi hiç hocam ?
  • 14-08-2012, 19:41:48
    #5
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adcash veya hızlıreklam denedinizmi hiç hocam ?
    Hayır denemedim. Onlarıda denerim.