• 08-08-2012, 03:17:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    hotmail arayüzüm outlooka dönmüş çok berbat olmuş tekrardan live.com a dönme şansımız yok mu acaba?
  • 08-08-2012, 12:08:07
    #2
    malesef yok ama bence outlook daha iyi livedan sadece tasarımı biraz vasat