outlooka otomatik olarak geçen var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
outlooka otomatik olarak geçen var mı?
1
●
326
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
outlooka otomatik olarak geçen var mı?
08-08-2012, 03:17:31
#1
trktun
Üyeliği durduruldu
hotmail arayüzüm outlooka dönmüş çok berbat olmuş
tekrardan live.com a dönme şansımız yok mu acaba?
08-08-2012, 12:08:07
#2
egktr
malesef yok ama bence outlook daha iyi livedan sadece tasarımı biraz vasat
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler