• 07-08-2012, 15:53:21
    #1
    İznik'li Hemşerilerimizi Bekliyorum

  • 08-11-2016, 08:30:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Netvom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İznik'li Hemşerilerimizi Bekliyorum

    Bir tane bile olmaz mı? Sonradan İznikli olan biri olarak bari ben yorum yapayım.

    Bu arada, İznikte video röportaj yapmak için insan ilişkileri iyi, ses tonu düzgün, zeytini zeytinyağı ve çini hakkında röportaj soruları hazırlayabilecek birine ihtiyacım var.
    İlgilenen olursa pm atabilir.
  • 09-11-2016, 11:17:48
    #3
    Ben de varım . 😂 üç kişi olduk

    HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-11-2016, 22:44:08
    #4
    Bursa var da İznik uzak kalıyor