• 30-11-2012, 22:58:39
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İstanbulda bu trafik böyle devam ederse vermezler
  • 30-11-2012, 23:00:45
    #11
    Büyük şirketler de destek veriyorlarmış. Bence böyle bir etkinlik düzenlenirse yaşadığımız birçok problem çözülebilinir. Lütfen imza kampanyamızı imzalayarak ve arkadaşlarınızla paylaşarak bize yardımcı olun
  • 30-12-2012, 17:26:44
    #12
    Konu güncel
  • 30-12-2012, 18:23:24
    #13
    destekledim
  • 30-12-2012, 18:25:36
    #14
    konu açsan ne olacak hocam kilis i önerenler var yabancı ülkeleri öneren türkler var bi garip milletiz biz ya
  • 31-12-2012, 01:09:19
    #15
    AEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    destekledim
    Çok teşekkürler.

    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu açsan ne olacak hocam kilis i önerenler var yabancı ülkeleri öneren türkler var bi garip milletiz biz ya
    Hocam, tabiki sizi de anlıyorum, sonuçta ben de Türküm Ama 70 Milyon kişiden bize 100.000'ini bile bize destek verse ses getiririz. Zaten asıl zor olan o başlangıçtaki itiş, bir anda herkes görebilirse bu kampanyayı, zaten destek bir anda artacaktır. Umarım bu konuda bize yardımcı olursunuz