destekledim
Çok teşekkürler.
konu açsan ne olacak hocam kilis i önerenler var yabancı ülkeleri öneren türkler var

bi garip milletiz biz ya
Hocam, tabiki sizi de anlıyorum, sonuçta ben de Türküm

Ama 70 Milyon kişiden bize 100.000'ini bile bize destek verse ses getiririz. Zaten asıl zor olan o başlangıçtaki itiş, bir anda herkes görebilirse bu kampanyayı, zaten destek bir anda artacaktır. Umarım bu konuda bize yardımcı olursunuz