• 07-08-2012, 03:54:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Gaziosmanpaşa karadeniz mahallesinde oturuyorum. yaklaşık 1 saatten beri gökyüzünden beyaz ışık belirip patlama sesi geliyor. Işık çok kuvvetli karanlık odada yüzüm aydınlanıyor.

    Bilen, gören var mı neyin nesidir bu ?
    Trafo patlaması diycem ama gökyüzünden beyaz ışık oluşuyo
  • 07-08-2012, 04:02:07
    #2
    Yağmur yağcaktır.
  • 07-08-2012, 04:06:06
    #3
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağmur yağcaktır.
    Bilgilendirmen için teşekkür ederim arkadaşım.hayatımda ilk defa şimşek çakması gördüm de oyüzden bilemedim.
  • 07-08-2012, 04:11:25
    #4
    Operasyon vardır, tarif ettiğin şey uzun süreli aydınlık sağlıyorsa , aydınlatma fişeğidir.
  • 07-08-2012, 04:14:42
    #5
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirmen için teşekkür ederim arkadaşım.hayatımda ilk defa şimşek çakması gördüm de oyüzden bilemedim.
    Ciddiyim daha önce bende öyle bişey gördüm Afyonda sonra yağmur yağdı.
  • 07-08-2012, 04:19:56
    #6
    Elektirik patlamasi var Bagcilar da yim bomba gibi patliyor valla calisma vardi istanbul da 6 -7-8-9-10 agustos da yanlis biseyler yaptilar heralde...
  • 07-08-2012, 04:20:46
    #7
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Operasyon vardır, tarif ettiğin şey uzun süreli aydınlık sağlıyorsa , aydınlatma fişeğidir.
    olabilir. askeriye ve metris cezavine yakın biyerde oturuyorum.

    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddiyim daha önce bende öyle bişey gördüm Afyonda sonra yağmur yağdı.
    yok arkadaşım öyle bişe değil, ama keşke öyle olsaydı
  • 07-08-2012, 04:23:44
    #8
    .
    Elektirik patlamasindan geliyor sesler.