• 06-08-2012, 15:08:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bastonnn Kalkkk
  • 06-08-2012, 16:01:07
    #11
    aynı şekilde babamda astsubay olarak emekli oldu. 4-5 sene önce sefer görevi geldi gitti istanbulda yaptı geldi.

    yeni silahlar hakkında bilgi veriyorlar sanırım.
  • 06-08-2012, 17:00:50
    #12
    Arif abi en büyük asker bizim asker
  • 09-08-2012, 11:40:54
    #13
    Geçen senede ben YILDIRIM 2011 SEFERBERLİK tatbikatında bulundum. Türkiye'den sadece 400 kişinin katıldığı bir tatbikat idi. (Seferberlik emri olan). Bunların arasında askerliğini subay olarak tamamlamış ünv. mezunu arkadaşlar ve emekli olmuş komutanlarda vardı.
  • 09-08-2012, 11:44:26
    #14
    eee hacı eğlenceyi ne zaman yapmayı planlıyorsunuz r10 olarak bi kutlama yapmalıyız
  • 09-08-2012, 11:57:39
    #15
    asker eğlencesi yaparsın artık babana
  • 09-08-2012, 11:57:50
    #16
    dediğiniz gibi 20 gün bir askerlik daha yapacak babanız.çevremde bu tarz giden kişiler çok oldu genelde kayseriye yolluyorlar ama bakalım sizinki nereye çıkacak
  • 09-08-2012, 12:40:00
    #17
    emzik al emzik. yollarken babanın ağzına takarsın.
  • 09-08-2012, 13:10:30
    #18
    R10 ekibi olarak davul zurnalı bir eğlence yapalım