Geçen senede ben YILDIRIM 2011 SEFERBERLİK tatbikatında bulundum. Türkiye'den sadece 400 kişinin katıldığı bir tatbikat idi. (Seferberlik emri olan). Bunların arasında askerliğini subay olarak tamamlamış ünv. mezunu arkadaşlar ve emekli olmuş komutanlarda vardı.