• 06-08-2012, 02:32:49
    #1
    Arkadaşlar merhaba.

    Yeni twitter hesabı açtım. Takip ederseniz sevinirim.


    https://twitter.com/tlghnzn
  • 06-08-2012, 02:37:11
    #2
    Twitter çok acımasız bir dünya hocam boş bırakmaya gelmiyor.Bir kere açmıştım sürekli bildirim geliyordu takip ediliyorsun diye, ama sayı hiç artmıyordu sürekli takip etmeyi bırakan birileri oluyordu.Çok uyuz bir olay İlgilenmezseniz her gün düşüyor takipçi, ben kitledim hesabı açıkcası uğraşamazdım, öneririm.
  • 06-08-2012, 02:39:26
    #3
    bakalım hocam. Biraz takipçi kazanalım yinede.

    Sistemi beğendim
  • 06-08-2012, 02:41:08
    #4
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben ikinciyi bekliyecegim hocam
  • 06-08-2012, 02:46:06
    #5
    Var 2-3 tane hesap ama ne kullanıcı adlarını ne de şifrelerini bilmiyorum. Bunu adam akıllı şekilde kullanmak için açtım
  • 06-08-2012, 02:51:16
    #6
    hayirli olsun. bi tane var zaten oda benim
  • 06-08-2012, 16:24:35
    #7
    Takip edin arkadaşlar.
  • 06-08-2012, 17:11:19
    #8
    Takip ettim, follow back yap bakayım.
  • 06-08-2012, 18:05:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    https://twitter.com/mustafaekz takip ettim hoş geldin bu arada