Twitter çok acımasız bir dünya hocam boş bırakmaya gelmiyor.Bir kere açmıştım sürekli bildirim geliyordu takip ediliyorsun diye, ama sayı hiç artmıyordu sürekli takip etmeyi bırakan birileri oluyordu.Çok uyuz bir olay İlgilenmezseniz her gün düşüyor takipçi, ben kitledim hesabı açıkcası uğraşamazdım, öneririm.