merhaba arkadaşlar;

sormak istediğim soru şu,
ben şu an çalışmıyorum. fakat dışarıdan sigorta primlerimi ödemek istiyorum.
ne gereklidir bunun için ?
daha sigorta numaram bile yok.
bilen arkadaşlar cevaplarsa çok sevinirim.

iyi çalışmalar...