Yuhh Artık Bu kadar clon yapılır. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yuhh Artık Bu kadar clon yapılır.
21
●
1.585
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yuhh Artık Bu kadar clon yapılır.
1
2
3
20-09-2007, 21:08:33
#19
webmasterportali
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
adam çinli olabilir.
kopya site daha güzel mi ne
çinliler bi ara adidasın kopyasını orjinalinden daha iyi yapıyolardı.
işin şakası . kopya ürün hiç bir zaman orjinalin önüne geçemez
20-09-2007, 22:03:01
#20
yenibirweb
Üyeliği durduruldu
"Sitede İstediğiniz her türlü içeriği izinsiz kopyalayabilirsiniz".
20-09-2007, 22:15:03
#21
Onurss
Kurumsal Üye
Dosyaları direk alma ihtimali varmı
20-09-2007, 23:12:12
#22
byfobi
wwareze düşmesin yaw site
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler