Yuhh Artık Bu kadar clon yapılır. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yuhh Artık Bu kadar clon yapılır.
21
●
1.585
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yuhh Artık Bu kadar clon yapılır.
1
2
3
20-09-2007, 15:05:19
#10
DReaMeRYounG
yakoSin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence tebrik etmek lazım
Her adam birebir yapamaz
Katılıyorum
Repin yolda yakosin
20-09-2007, 15:05:40
#11
AspCoder
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Güzel siten varmış, clonlama yerinde olmuş
20-09-2007, 15:07:08
#12
byfobi
BySeCa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tasarım çok güzel olmuş,
adamı suçlama
teşekkür ederim..
20-09-2007, 15:10:01
#13
SistemNetworks
Faiconu bile almıs ne diyim guzel tasarım
20-09-2007, 15:10:04
#14
Kaiser_Dealxa
Misafir
o adam profesyonel
beğendiklerini kopyalıyor hatıra die
20-09-2007, 15:13:02
#15
byfobi
ah şunlardan iki tane salladıracan taksimde..
20-09-2007, 15:13:48
#16
yakoSin
Misafir
hitlerin de fena degilmiş hani
Adam haklı harbiden
Sonuçta hepimiz din kardeşiyiz..Ayrı gayrı mı var
20-09-2007, 15:15:12
#17
Acelik
"Sitede İstediğiniz her türlü içeriği izinsiz kopyalayabilirsiniz".
20-09-2007, 15:19:08
#18
byfobi
apocan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"Sitede İstediğiniz her türlü içeriği izinsiz kopyalayabilirsiniz".
adam mükemmel ya..
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler