• 20-09-2007, 15:05:19
    #10
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence tebrik etmek lazım

    Her adam birebir yapamaz
    Katılıyorum Repin yolda yakosin
  • 20-09-2007, 15:05:40
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel siten varmış, clonlama yerinde olmuş
  • 20-09-2007, 15:07:08
    #12
    BySeCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım çok güzel olmuş,

    adamı suçlama

    teşekkür ederim..
  • 20-09-2007, 15:10:01
    #13
    Faiconu bile almıs ne diyim guzel tasarım
  • 20-09-2007, 15:10:04
    #14
    o adam profesyonel beğendiklerini kopyalıyor hatıra die
  • 20-09-2007, 15:13:02
    #15
    ah şunlardan iki tane salladıracan taksimde..
  • 20-09-2007, 15:13:48
    #16
    Misafir
    hitlerin de fena degilmiş hani

    Adam haklı harbiden

    Sonuçta hepimiz din kardeşiyiz..Ayrı gayrı mı var
  • 20-09-2007, 15:15:12
    #17
    "Sitede İstediğiniz her türlü içeriği izinsiz kopyalayabilirsiniz".
  • 20-09-2007, 15:19:08
    #18
    apocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Sitede İstediğiniz her türlü içeriği izinsiz kopyalayabilirsiniz".
    adam mükemmel ya..