• 03-08-2012, 14:31:05
    #1
    ram'i ekran kartını çıkarıp geri taktım ama değişen birşey olmadı. ram gidik diye düşünüyorum ama nokta tespit için fikirlerinize ihtiyacım var. sorun sizce nerde ?
  • 03-08-2012, 17:04:17
    #2
    bolivar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monitörün ışığı yeşile dönüyor mu, yoksa yanıp sönüyor mu ?

    2 tane ram var ise, tek tek değişik slotlara takara deneyiniz ?

    eğer onboard ekran kartı var ise, hariciyi çıkarıp onboarddan görüntü almayı deneyiniz.

    kasanın ve monitörün elektriğini komple keserek (power kablolarını çıkartıp) bir süre bekledikten sonra yine deneyebilirsiniz.

    bu gibi durumlarda bios pilini 5-10 dk çıkarmakta işe yarıyor bazen.

    bahsettiğiniz bir kaç şeyi denedim de... diğerleri beni aşar. en iyisi bilgisayarcı arkadaşa göstermek sanırım