• 10-01-2011, 20:19:36
    #10
    Buriksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende beşiktaşda çalışıyorum ders vermek isteyen arkadaşların varmıdır ? Ücretli,ücretsiz

    Hocam benimle irtibat kur ayarlarız
  • 10-01-2011, 21:11:03
    #11
    elektronik haberleşmenin kursu mu olur ya ? dumanla habeleşmeye alternatif mi anlatılıyo merak ettim, konusu ne bunun ?