Elektronik haberleşme okuyan varmı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Elektronik haberleşme okuyan varmı?
10
●
696
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Elektronik haberleşme okuyan varmı?
1
2
10-01-2011, 20:19:36
#10
gkhnfnd
Buriksi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende beşiktaşda çalışıyorum ders vermek isteyen arkadaşların varmıdır ? Ücretli,ücretsiz
Hocam benimle irtibat kur ayarlarız
10-01-2011, 21:11:03
#11
justices
elektronik haberleşmenin kursu mu olur ya ? dumanla habeleşmeye alternatif mi anlatılıyo merak ettim, konusu ne bunun ?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler