arkaddaşlar şu internnet şubesinden öss ödemesi yapmaya çalışıyorum ama 10tl diyor ödeme Oturum Artırma*
seçiyorum ama gene olmuyor sorun ne arkadaşlar
öss ödemesi ziraat bankası internet şubesi
8
●1.792
- 08-01-2011, 11:49:36Kanki sınava sen mi giriyonsifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben de gireceğim ne işlemler yaptırdığını bana da anlatsana bi ara. - 08-01-2011, 23:41:00pazartesi yapacam tüm işlemleri anlatırım sana öss ye girecem bölüm değiştirmek için bu orman müh. bana göre gelmedi bakalım nasipPuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle