• 07-01-2011, 18:19:56
    #1
    arkaddaşlar şu internnet şubesinden öss ödemesi yapmaya çalışıyorum ama 10tl diyor ödeme Oturum Artırma*
    seçiyorum ama gene olmuyor sorun ne arkadaşlar
  • 07-01-2011, 18:27:43
    #2
    2.oturum olucak .çünkü 1. oturum direk geçenler galiba..bu arada giderek ödemenizi tavsiye ederim
  • 07-01-2011, 18:28:41
    #3
    35 TL olacak 2. Oturum diye geçiyor.
  • 07-01-2011, 19:18:11
    #4
    konu hakkında bilgim yok ama bankadan halledin bence, şahsen öyle yapıcam.
  • 07-01-2011, 19:44:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    2.oturumu seçiceksiniz.garantiden bugün 1.oturuma 10 lira gitti neyse ösym ye bağış olsun
  • 08-01-2011, 04:53:55
    #6
    teşekkürler arkadaşlar en sağlamı galiba bankaya gidip yapmak
  • 08-01-2011, 11:49:36
    #7
    sifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler arkadaşlar en sağlamı galiba bankaya gidip yapmak
    Kanki sınava sen mi giriyon
    Ben de gireceğim ne işlemler yaptırdığını bana da anlatsana bi ara.
  • 08-01-2011, 23:41:00
    #8
    PuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanki sınava sen mi giriyon
    Ben de gireceğim ne işlemler yaptırdığını bana da anlatsana bi ara.
    pazartesi yapacam tüm işlemleri anlatırım sana öss ye girecem bölüm değiştirmek için bu orman müh. bana göre gelmedi bakalım nasip
  • 08-01-2011, 23:55:15
    #9
    Kendi internet hesabımdan başka arkadaşımın ödemesini yapabilir miyim ?