Word'de yazilari nasil yan yaparim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Word'de yazilari nasil yan yaparim?
2
●
14.203
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Word'de yazilari nasil yan yaparim?
06-01-2011, 13:07:32
#1
mavisfaw
Arkadaslar word dosyasinda yaziyi enlemesine yazmak istiyorum acaba nasil yaparim?
edit:
buldum..
06-01-2011, 13:11:07
#2
ATKNU
Ekle -> Metin Kutusu'ndan metin ekledikten sonra, Biçim -> Metin Yönü'nden yapabilirsiniz.
Sayfa için ise Sayfa yapısı..
Edit: bulmuşsunuz
08-01-2011, 01:25:23
#3
mavisfaw
AtakanUslu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekle -> Metin Kutusu'ndan metin ekledikten sonra, Biçim -> Metin Yönü'nden yapabilirsiniz.
Sayfa için ise Sayfa yapısı..
Edit: bulmuşsunuz
Edit: sagol
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler