Anlamı : http://tr.wikipedia.org/wiki/Ombudsman
R10 gibi artık ticaret hacmi gözardı edilemeyecek bir sitede yaptırımı hafifletilmiş, arabulucular olsa nasıl olur? Belki dikkatinizi çekmiştir; Şikayetim Var ve Hosting şirketleri bölümünde açılan bazı konular aslında arabuluculukla çözülebilecek şikayetler. Bu iki konu haricinde ombudsman - arabulucu kısmı açılabilir. İletişim kopukluğu tabanlı bir çok konu hızlıca burada çözülebilir. Sistemin işleyişi kısa bir çalışmadan sonra yapılandırılabilir. Ombudsman da anketle seçilebilir. Bu sistem artık dünyada oldukça sık uygulanan bir sistem. Tabi aramızdaki hukukçu arkadaşlar daha fazla fikir verebilir. Ne dersiniz üstünde düşünmeye değmez mi?
Herkese huzur dolu forum ortamı dilerim.
R10 da bir Ombudsman olsa güzel olmaz mı?
6
●793
- 28-12-2010, 07:07:49Teşekkür ederim. Yani aslında kısaca tavsiye niteliğinde karar alan bir ön mahkeme diyebiliriz buna.The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani A üyesi 10 tl vermeli, B üyesi üç gün içinde scripti teslim etmeli, C parayı iade etmeli tarzında kararlar. Eminim herkesin tarafsızlığına inandığı biri bi çok problemi barışla çözecektir. - 28-12-2010, 07:12:56a üyesi parayı kime verecekbassedas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
b üyesi parayı kimden alacak
c kimden aldıgı parayı kime iade edecek
d niye işi uzatıyoruz ki
a kişisi işi alır b kişisinden tradere göre önce ödemeyi alır ya da önce işi teslim ederi.
e hosting işinde bu nasıl olacak f kişisi parayı vermezse zaten g firması hostu kapatır
h scriptci olan arkadaş halihazırda sattıgı bir scripti satıyor ise zaten parayı alır verir script satan belli başlı kişiler var zaten i kişisi özel script isterse zaten belli bir miktar ya da tamamını peşin öder
j kişi ki o ben oluyorum uykum geldi
bence sizde uyuyun
- 28-12-2010, 07:16:50mesaj sayınızdan benden daha fazla olaya şahit olduğunuza eminimbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orada a b c misaldi sadece
herşey dediğiniz gibi olsa idi şikayet kısımları neden dolu.
ayrıca oradaki her olayı demedim sadece iletişim kopukluğundan dolayı oluşmuş sorunları kastettim. işin içinde nitelikli dolandırıcılık varsa zaten iş arabuluculukla çözülmez - kimse de arabulucu olmak istemez.
bu arada sana da hayırlı sabahlar iyi uykular dostum, teşekkür ederim
- 28-12-2010, 07:23:22Üyeliği durdurulduben j en güzelibeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uyumak yok devam böyle 27 saat oldu şuan
uykusuzum
a kişisi işi alır b kişisinden tradere göre önce ödemeyi alır ya da önce işi teslim ederi.
uyumak yok devam böyle 27 saat oldu şuan