Olay şu, 1979 'da israilliler tarafından bir bina inşa ediliyor binannın yüzmetrelerce yukarıdan altıgen bir şekil çıkıyor. İranlılar Yahudu işareti diyor yok edicem diyor. henüz yıkılmamış ama onu biliyorum.
Altıgen' nin Yahudi Simgesi( veya ikonu,anmblemi sdfksdfn) olduğunu düşünen aynı kanıda olan varmı ? yoksa karşlıt düşüncelerde varmı merak ediyorum benim ilgi alanıma giriyor da konu ve ilgimi çekti

