Türkiye'nin en yüksek binasından İstanbul - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türkiye'nin en yüksek binasından İstanbul
4
●
421
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Türkiye'nin en yüksek binasından İstanbul
16-12-2010, 18:56:53
#1
Debugger
Üyeliği durduruldu
http://www.ntvmsnbc.com/id/25161243/
16-12-2010, 20:58:56
#2
dracologia
Üyeliği durduruldu
Orada uyanmak var sabah
16-12-2010, 23:33:58
#3
AtomaniA
Atlarım ben burdan.
16-12-2010, 23:50:13
#4
loreafro
Üyeliği durduruldu
iki gün önce maslağa giderken uzaktan bakınca bulutları yaran bir görünümü vardı gökyüzüne uzanan . çok hoşuma gitmişti, o zaman anladım slr bir makinenin zamanının geldiğini
17-12-2010, 00:07:03
#5
demreli
Üyeliği durduruldu
oranın tepesine çıkın mezarlık göreceksiniz sanayi mezarlığı ben ordayim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler